Een schakel in de tijd

Kom uit de verf,  … aan het begin van een weg.

Al is er altijd veel aan voorafgegaan, de tijd liep al voordat ik er in aanschakelde, dit bericht is het begin van een reeks nieuwe berichten, op een nieuwe weg.
Zo begint een nieuw verhaal toch vaak. Zoals ook toen op dit moment dat nog niet helemaal uit de verf gekomen is. Ik ga er nu eerst weer mee verder in mijn atelier. Maar wilde een begin maken, met een idee dat ik had. In kom uit de verf, (Show your colours) wil ik schrijven vanuit dat motto. Hoe kom jij, hoe kom ik, hoe kan men, uit de verf komen. Zichzelf worden zoals er in potentie in zit. Het juiste medium vinden tot zelf expressie.
Tijd en ruimte voor het geven van een cursus “kom uit de verf”heb ik op dit moment niet. Mijn andere werk, dat niet direct achter de ezel is, vraagt veel van mijn tijd. Maar ik wil het combineren. Ik ben gemotiveerd om mensen te motiveren, heb aan te spreken op hun kracht. En steeds met een nieuwe associatie in gedachten wil ik hier gaan associeren. In stukjes en ter illustratie sommig van mijn werk.
Toen dit kind geboren was, stond op het bericht “Dit citaat komt zijn verhaal halen” Ik stond toen als moeder, met hem op mijn armen op een gedeelde levensweg. Waar zou die weg heen leiden hoe zou zijn weg er uit zien? Ik wist het niet. En ik kon bedenken dat ik dat niet wist, maar dat ik hem op weg wilde helpen. Ik droeg hem zolang hij nog niet zijn weg kon gaan. Inmiddels is het nu, de droom van de toekomst een andere levensweg, waar ik niet meer ben als drager, maar ik mag het volgen, zover als ik mag kijken, Naar de richting die hij gaat. Inmiddels niet meer alleen, maar ook als drager en helper op een weg.
Wat inspireert jou? Wat bezield jou? Ken je dat, dat je aan het begin van een weg staat, maar tevens onder weg bent, en al een heel stuk bent gegaan. En telkens ga je opnieuw weer verder.
Kom uit de verf” volg je levensweg
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

